Hybrydy

Hybrydy – Silcare Color it! (New)

No tak… Więc miałam te swoje dwa kolory hybryd w dość ciemnych kolorach – piękna czerwień i fiolet. Malowałam nimi naprzemiennie – ale ile można?!?!? Wymyśliłam, że muszę kupić kolor „nude” a wtedy będę mogła pokrywać go normalnymi lakierami. Tak, wiem, że oczywiste wydaje się raczej kupienie kilku kolorów, ale nigdy nie twierdziłam, że zawsze zachowuję się logicznie.

Ponieważ jakaś mgła rzuciła mi się na mózg nie mogłam znaleźć na ebay’u ani alie tanich hybryd (skutek wpisywania złych słów kluczowych w wyszukiwarce – teraz już wiem, że hybryda to soak off gel). Postanowiłam przeszukać polskie sklepy. Zaskoczyły mnie ceny – ok 30zł za butelkę o pojemności 5-7ml. Po wnikliwym przeszukaniu głębin internetu znalazłam markę dostępna na polskim portalu aukcyjnym, która miała nie najgorsze opinie i była tania.

Przejrzałam dostępne aukcje i kolory i zdecydowałam się na zakup Silcare Color It (new) numer 588 i 595. Każda buteleczka kosztowała 6,99zł plus zbiorczy koszt wysyłki. Zaskoczył mnie rozmiar tych lakierów – są niższe (część z lakierem, bez pędzelka) od lakierów WOW z Golden Rose. Silcare mają 8g (gramów!) a WOW 6ml (mililitrów!). Buteleczki są czarne i nigdzie nie ma na nich „wzornika” koloru, więc posiadając kilka lub kilkanaście kolorów konieczne jest samodzielne ich oznakowanie (chyba, że ktoś pamięta wszystkie numerki). Pędzelek jest dość mały ale całkiem przyjemnie się nim operuje, lakier ma troszkę za rzadką konsystencję co powoduje, że czasami konieczne jest „łapanie” go w lampie, żeby się nie przemieszczał. 588 to przyjemny nudziakowy kolor w odcieniu beżu, a 595 bardzo podobny ale w odcieniu różu. Obydwa mają bardzo bardzo delikatny shimmer. Kryją przy dwóch warstwach, jakkolwiek nie nosiłam ich nigdy na bardzo długich paznokciach – możliwe, że wtedy konieczna jest trzecia warstwa. Jak już przedtem pisałam – nie jestem zwolenniczką noszenia tego samego mani przez trzy tygodnie, mój maksymalny czas to chyba 14 dni. Nie mogę się więc wypowiedzieć czy lakiery Silcare trzymają się dłużej. Z moich obserwacji wynika raczej, że najistotniejsze jest przygotowanie paznokcia, baza i nakładanie cienkich warstw. Kiedy te warunki są spełnione to spokojnie hybryda (też ta) trzyma mi się wymaganą przeze mnie ilość dni (i raczej jest to 10 a nie 14 dni). Lakiery odmaczają się normalnie w acetonie.

Jakoś nie zapałałam do Silcare Color It (new) wielką miłością i nie odczuwałam potrzeby zakupu kolejnych buteleczek. To co czułam to raczej potrzeba znalezienia czegoś lepszego.

Z perspektywy czasu wiem już, że mogę w tej samej cenie lub wręcz taniej kupić o wiele lepsze lakiery na aliexpress więc nie kupię kolejnych kolorów Silcare. Wzorniki na aukcjach nie mają właściwie nic wspólnego z rzeczywistością co utrudnia wybór. Brakuje mi danych by przeliczyć te 8 gramów na objętość ale lakieru wydaje się mniej niż 5 mililitrów – porównując z innymi lakierami, które mam.

Jakkolwiek nie planuje kolejnych zakupów to nie żałuję pieniędzy wydanych na te dwa kolory.

Skomentuj

