Hybrydy

Hybrydy – Sexy Mix

Tym razem nie opowiem o hybrydach, które nabyłam jako pierwsze na Aliexpress, niedługo po zakupie Silcare Color It, ale o tych, które kupiłam jako jedne z ostatnich. Niedawno odebrałam przesyłkę zawierającą zamówienie z 30 marca 2016. 29 marca na portalu alie rozpoczeły się przeceny dla zakupów przez aplikacje mobilne. Nie wnikajmy, czy były to faktyczne przeceny, czy nie – było tak jak zawsze na promocji. Trzeba się było orientować w „normalnych” cenach produktów, żeby nie dać się nabrać.

Pierwszego dnia byłam dzielna, ale już drugiego troszkę popłynęłam… Jednym z moich nabytków zostały 3 lakiery Sexy Mix (link do aukcji, sprzedawca SexyMix Cosmetics). Za każdą buteleczkę z 7ml lakieru zapłaciłam $0,89. Lakiery odebrałam po około 13 dniach, zapakowane w kopertę bąbelkową (więc tak średnio zabezpieczone).

Kupiłam różowy lakier numer 11, wrzosowy 51 i pomarańczowy numer 73. Wszystkie mają intensywny zapach, pędzelki są dość krótkie, szerokie na około 3mm. Krycie uzyskujemy przy dwóch warstwach więc jest to bardzo porządny efekt. Z tego co czytałam w internetach to odmaczają się w acetonie – ja sprawdzę to dopiero za parę dni. (Wiem, że powinnam poczekać z tym wpisem parę dni, ale lakiery bardzo mi się spodobały i po prostu miałam ochotę o nich napisać 😉 ). Malowało się nimi całkiem przyjemnie, konsystencja jest „zwarta”, nie rozlewają się na skórki. Wykonałam już mani przy użyciu kolorów 11 i 51. Jak na razie wszystko utrzymuje się bez odprysków.

Kolor 51 to taki wrzosowo-różowy twór, który wpisuje się w moją ulubioną gamę kolorystyczną. Spokojnie nadaje się do biura bo na pewno nie jest krzykliwy. Na pewno będę po niego często sięgać. 11 w moim odczuciu jest bardzo kobiecym kolorem, na tyle stonowanym, że nie razi swą różowatością 😉 Jestem troszkę rozczarowana kolorem 73 bo liczyłam na mniej intensywny pomarańcz, ale wykorzystam go w trakcie urlopu lub malując nim „akcenty”.

Skomentuj

