Buble kosmetyczne · Hybrydy

Hybrydy – R-S Nail 3in1

Zacznę od tego, że to chyba mój najgorszy zakup hybrydowy ever! Nie wiem wogóle o czym myślałam jak robiłam to zamówienie, bo normalnie jestem bardzo przeciwna produktom „ileśtam w jednym”. Uważam, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Zakupu dokonałam w sklepie Dongyuan Ransheng Chemical Co.,ltd (link). Za każdą buteleczkę zapłaciłam $1,01. Nie pamiętam już w tym momencie ile czekałam na przesyłkę ale sprzedawca musiał się zmieścić w przewidzianym czasie bo nie otwierałam sporu 😉

To był jeden z moich pierwszych zakupów lakierowych na alie więc nie trzymałam się zasady, żeby nie kupować zbyt wielu kolorów nieznanej marki ;/ Wybrałam 5 kolorów na podstawie zdjęć z feedbacków – złoto, srebro, śliwkę, brzoskwinię i neonowy róż. Kolory mnie nie rozczarowały, buteleczki były przyzwoicie wypełnione (producent deklaruje 5ml, nie sprawdzałam tego strzykawką). Pierwsze wrażenie było jak najbardziej pozytywne. Zmieniło się kiedy zaczęłam malować wzornik. Pędzelki są dość małe (normalne przy butelkach tych rozmiarów) ale to nie to mnie zniechęciło. Ponieważ jednak kolory różnią się kryciem to przejdźmy do szczegółów:

Złoto R842 jest najlepszej jakości. Kolor naprawdę ma przyzwoite krycie już przy pierwszej warstwie, a dwie pięknie pokrywają paznokieć. Jest to raczej kolor starego złota, bardzo ładny, jedyny z którego jestem w 95% zadowolona. Czemu nie w 100%? Bo kolor ma tendencję do „glutowacienia” – musiałam już odmaczać pędzelek w acetonie bo zrobiła się na nim ogromna bryła.

Srebro R715 – kolor akceptowalny, ale niespecjalnie kryjący. Można się ratować grubszą drugą warstwą lub po prostu trzeba położyć 3 cienkie. Nie wiem… jakoś za mało metaliczny jak dla mnie ten srebrny, żebym była nim zachwycona… ale nie jest najgorszy.

Kolory – R259, R112 i R030 – te trzy zachowują się tak samo – UCIEKAJĄ!!! Bezczelnie i bez skrępowania zwiewają z bazy (a próbowałam na kilku) w sekundę po tym jak odrywam pędzelek od paznokcia. Żeby to jakoś zatrzymać trzeba wsadzać pod lampę po jednym, max dwóch palcach, totalna porażka. Tak, kolory są śliczne, bardzo żywe, szczególnie neonowy róż (fenomenalnie podkreśla resztki opalenizny) ale co z tego??? Trzeba położyć kilka warstw żeby uzyskać krycie i bardzo się starać żeby końcówki pokryły się uciekającym lakierem. Malowanie nimi to szkoła cierpliwości i zręczności a niekoniecznie mam na to ochotę 😛 Piękne kolory niespecjalnie rekompensują te problemy (a właściwie wcale nie rekompensują :P)

Wszystkie odmaczają się bez żadnych problemów w acetonie i o dziwo, jak już uda się nimi pomalować paznokcie, to trzymają się na nich wymagane przeze mnie max dwa tygodnie (dłużej nie testowałam). Nie kupię ponownie – za darmo bym nie wzięła! 🙂

Koniecznie muszę znaleźć odpowiednik różu, ale z innej marki. To fantastyczny kolor na paznokcie nóg w okresie letnim 🙂

Skomentuj

